Tengslemark Ny Grundejerforening

Senest revideret  04 april 2024

Er du ny sommerhusejer?

Velkommen til området!

Vi håber du vil blive glad for at at bo her, og at vi ser dig som medlem af Tengslemark Ny Grundejerforening. For de fleste parceller er medlemsskab obligatorisk, men vi løfter opgaverne i flok og til gavn for alle. Så benyt formularen nedenfor og meld dig ind nu. Det koster kun kr. 500.- pr. år (fra 2025)

Skal du bygge nyt sommerhus, eller udvide?

Vores veje er ikke beregnet til tunge køretøjer, så opstår der skader på vejene eller grøfterne, bedes du orientere bestyrelsen. Det er bygherren som skal sikre at skaderne udbedres snarest muligt, men vi formidler gerne kontakt til vores faste "vejmand", så du får det bedst mulige tilbud på retableringen af de skader, der måtte være opstået.

Surf rundt på hjemmesiden.

Vi gør alt hvad vi kan for at gøre hjemmesiden så informativ som mulig. Det vrimler med gode oplysninger, links til de kommunale sider, til seværdigheder, regnskaber, ordensregler osv. Synes du der mangler noget, så kontakt meget gerne webmaster, som tager imod gode ideer med kyshånd.

Formularen benytter Microsoft Outlook som mailsystem. Benytter du ikke dette mailsystem, så send oplysningerne med mail til medlemsadministrationen adm@tengslemarknygrundejerforening.dk

Formularen fungerer helt fint fra din iPad.

Har du fået ny adresse, eller ny e-mail eller telefonnummer, eller ønsker du at få mail sendt til to mailadresser, så benyt denne formular og send oplysningerne til medlemsadministrationen.

Der indføres et omkostningsdækkende tillæg på kr. 50.-til personer, som ikke oplyser mailadresse til grundejerforeningen.